Her İlçede Antalya! Her Adımda Antalyaspor!
Başkanımız Mustafa Ergün ve Yönetim Kurulu Üyelerimizin öncülüğünde başlatılan destek kampanyası, Antalya'nın dört bir yanına yayılmaya devam ediyor. Şehrin farklı noktalarında vatandaşlarla buluşan ekibimiz, bugün turizmin incisi Konyaaltı ilçemizde gerçekleştirdiği ziyaretlerde kampanyanın kapsamını daha da genişletti.
Ses sistemiyle donatılan Antalyaspor otobüsü, Konyaaltı caddelerinde şehir turunu gerçekleştirirken; Başkanımız Mustafa Ergün ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz de yaz mevsiminin ve turizmin en hareketli dönemine girdiğimiz günlerde bölge esnafını ziyaret ederek kulübümüzün içinde bulunduğu süreci anlattılar ve kampanyamız için destek çağrısında bulundular.
Esnaf ve vatandaşların yanı sıra yerli ve yabancı tatilcilerin de yoğun ilgi gösterdiği ziyaretlerde, Antalyaspor'un yalnızca bir futbol kulübü değil, Antalya'nın en önemli ortak değerlerinden biri olduğu bir kez daha vurgulandı.
Bir önceki dönem Başkanımız Rıza Perçin'in de her adımda desteğini sürdürerek kampanyaya katılması ile beraber maddi boyutun ötesine taşınan organizasyonun birlik, beraberlik ve aidiyet duygusunu taşıyarak önümüzdeki günlerde farklı ilçelerde devam etmesi planlanıyor.
